Atarlı "Bir Anne"

Eğer normalden fazla bir göbeğiniz varsa yolda yürürken, işyerinde asansördeyken veya bir cafede lavaboyu kullanmak için sıra beklerken her an taciz edilebilirsiniz... Üstelik erkekler tarafından değil, hemcinsleriniz tarafından..

Sohbetler şöyle ilerliyor genelde...

Diğer arkadaş der ki göbeğinizi görünce;
- Aaa maşallah kaç aylık?
Ben : 4-5-6 vs
D.A : Kız mı oğlan mı?
Ben : Erkek (Buraya kadar herşey normalken ve karşınızdaki insanla iletişim kurduğunuz için mutluyken bir anda başlar o taciz)
D.A. : Olsun
Ben : !!!
ya da
D.A : İkincisi kız olur inşallah.
ya da ikinci hamileliğim olduğunu öğrendiyse;
D.A. : Olsun, üçüncüsü erkek olur inşallah.
Bu aşamada savunmaya geçiyorum tabi, tacizcimi teselli ediyorum bir yandan.
Ben : Ama iki hemcins olması çok güzel aralarındaki yaş farkı da az oluğu için aynı oyunları oynayabilecekler. Bir de evdeki tek kadın ben olucam:) Bu harika bişey bence..Ben zaten erkek çocuklarını severim gerçekten. (Ben niye seni teselli ediyorum kiiii:)


Tabi bir de bunun ikinci çocuğum olacağını öğrenip, Kağanın yaşını öğrendiklerinde verilen tepkiler de ayrı bir atar sebebi.
"İsteyerek mi oldu ?" ne demektir yaaaa... Sen kimsin de benim özel hayatımı sorgularsın? (Çok yakın arkadaşlarım, ailemi tabi ki bu sorunun dışında tutuyorum ama iki üç muhabbetimin olduğu insanlar ne cürretle sorabiliyor bu soruyu? "SANA NE" diyesim geliyor...

Hele geçen gün işyerinde asansörde duyduğum bir cümle artık son noktasına getirdi işleri ve belki de atarlanmamın asıl sebebi oldu..

İşyerinin asansöründe benden yaşca büyük bir kadınla zemin kattan 3. kata yapılan bir yolculuk sırasında yaşandı bu olay... (yani o kadar kısa bir zaman dilimi içinde düşünün yani ve selamlaşma dışında da bi muhabbetimiz yok kendisiyle)

-Aaa Edacım hayırlı olsun.
- Teşekkür ederim:)))))
(Kulağıma yaklaştı ve ben de öpecek sanıp öpüştük falan ama niyet başkaymış, sonra kulağıma tekrar eğildi)
-Süt korumamış galiba...
dedi..
Ben ne olduğunu anlayamadım tabi, yeni bir korunma yöntemimi süt? Süt kimi neyden korur ki? Niye ki? Yanlış mı anladım? diye düşünürken suratımda saçma sapan bir gülümsemeyle indim asansörden... Sonradan anladım tabi bu hamile kafası ancak çalışabildi..
Hayır o kadar çok verilecek cevap var ki...o an aklıma gelmiyor işte:(

- Yok biz bakkala gidip süt almıyoruz korunmak için, eczaneler var.

- Süt nasıl koruyacak ki? Yıkanacak mıyım onunla?

-Hem bi dakka neden bana sormuyorsun isteyerek mi oldu diye? Diğer tacizciler gibi sor, ona bi lafım yok yani... İşte o andan itibaren "İsteyerek mi oldu" diyen diğer tacizcileri gidip öpesim geldi yani..

Off off.. Lütfen ama lütfen aklınızdan geçen soruları bir değil altmışyedi kere düşünün en az sevgili tacizci arkadaşlarım yaaa... Hele ki yolda yürürken veya bir yerde karşılaştıysanız "hayırlı olsun" diyin geçin gidin yani.. İnsanların özel hayatlarıyla uğraşmayın...
Ayyy daha neler neler var da söylenecek.. neyse diyip bırakıyorum yazıyı burada...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder