ooo neler oldu neler:)

İşte gittikçe büyüyen ailemiizzzz:)

Sevgili Baykuşlarım uzuuunn zamandır sizi gelişmelerden haberdar edemiyorum farkındayım:( ama bu aralar zaman benim için farklı akıyor nedense...
Şöyle kısaca anlatıyım ne gelişmeler yaşadık:)
Ailemizin yeni ferdi Feriha ile tanıştık (sanırım 2 ay oldu). Kendisi mini minnacık bir tavşancık... ilk günler kağan biraz kıskanır gibi oldu ama onunla oynamaya başlayınca birlikte güzel vakit geçirmeye başladılar.
Bihter de yeni kedimiz bu arada...11.05.2015 tarihi itibariyle evimize geldi ve birbirinizi kovalasanızda iyi anlaştığınızı düşünüyoruz:))))

Geçen hafta da ailecek bir londra gezisi yaptık. (ben tatile tatil demem tatilde deniz güneş olmayıncaaaa). İlerde bize kızma Metehancım "fotoğraflarda niye ben yokum" diye, seninle de gezeriz güzel güzel ilerde işallah:)

Londrada bir turistin 1 hafta içinde yapabileceği gezilerin çoğunu yapabildik neyse ki siz baykuşlar uslu durduğunuz için:) En güzel kısmı da Doğa Tarihi Müzesi gezisi ile Greenwichdeki Jamie Oliver'ın restoranında yemek yemek oldu:)

Uçakta da çok zor geçmedi 4 saat. Kitapların ve oyuncakların yetmediği yerde ipad teknolojisi imdadımıza yetişti ve çok şükür sağ salim atlattık.

Döner dönmez de güzel bir "Anneler Günü" günüsü yaşadık babanneyle dedeyle, ananemlerle, teyzemlerle:) Geçen yıl 1 annelik günümü kutladık. Bu yıl 1,5... seneye de 2 olacak işallah:)
Londra dönüşü Kağan için yeni bir dönem de başlamış oldu bu arada. bizim 1 numaralı baykuş kendi yatağında uyumaya başladı. Kendi yatağına geçme konusunda zorluk yaşayacağımızı düşünüyorduk ama "hangi odada yatmak istiyorsun Kağancım" diye sorunca beni doğruca kendi yatağına götürdü ve rahat bir nefes aldık. Meğersem çocuk istemiyormuş bizimle aynı odada yatmayı da biz zorluyomuşuz.. Tabi o gece bizim için zor geçti. Sanki çocuk ayrı eve çıkmış gibi hüzünlendik, sürekli kalkıp kalkıp kontrol ettim. Ahh ahhh...
Sabahları bizi gülerek ve öperek uyandırman da ayrı bir güzel Kağancım yaaa... Metehan aşağıdan tepikler, Kağan yukardan, mıncıklar, sevgilim kocam öper, eda da uyanııırrrr:) Daha ne isterim kiiii...
Sırada tuvalet eğitimi var bakalım nasıl yapacağız?

Bu sabahki anımızı da anlatıyım da bitiriyim bari, çok yazdım. Bu sabah uyandığımızda cep telefonlarımızı bulamadık. Başladık evde aramaya (e çaldıramıyosun da ikisi birden kayıp) sonra Kağan'ın yatağını düzeltirken bir baktım ki yastığının altında. KAfamdan aşağı kaynar sular döküldü. Sonra Enver'e kızdım "niye oraya bıraktın" diye. Meğersem Enver başucunda yere koymuş telefonları, Kağan efendi de gidip alıp saklamış bi güzel...yaa işte böyle baykuşlarım. son haftalarımız böyle geçti.

Bu arada bahçeyi de toparlamaya devam ediyoruz ve hep beraber çalışıyoruz:)

bir selfi çalışması senden...

bahçe işleri de yolunda:) yaşasın organik tarım

İstanbul da hala ziyareti:)

Yine istanbul... Ayaz kardeşi ziyaret ettik:)

Miroki ile londra sokaklarında gezindik:)

Science Museum-Londra hatırası

Kağanla ikinci, metehanla 0.5inci Anneler Günümüz:)

Geçen yıl Antalyadan aldığım laklak ağacımın boyu seni geçmiş dostum..

Dip not: Ben bu taslak yazıyı hazırladıktan sonra yaramaz kedicik bihter ile minnak tavşi feriha evden ayrıldılar:( Bihter çok yaramaz olduğu için annesinin evine gönderildi.. Feriha'yı da babanız istemedi:(((