Emziren bir inek nasıl beslenmeli???

Lisede felsefe dersimizin ilk cümlesi şöyleydi:

"Fillerin kulağı vardır.
Ahmetin kulağı vardır.
Ahmet bir fildir." !!!

Bu cümleleri şöyle değiştirince kendimi buluyorum:
"İnekler süt verir.
Eda süt verir.
Eda bir inektir."!!!

Evet, evet. Bence olur böyle.

Eh ben de bir ineksem eğer, iyi bir emzirme için yediklerime içtiklerime
dikkat etmeliyim diğil mi efenim?
Sütüm az olduğu için internetten bulduğum, arkadaşlardan duyduğum herşeyi yedim içtim sütüm artsın diye. Hala denemeler devam ediyor. 

Şimdi sizinle de paylaşıyım öğrendiklerimi. Birgün belki lazım olur.

Listemizin ilk sırasında "vitamalt" ve "milkplus" yer alıyor. Özellikle ilk günlerde çok yardımcı oldu. Tabi biraz pahalı bir içecek ama sürekli olmasa da çok bunaldığınızda kullanabilirsiniz en azından. İnternetten toptan alırsanız uygun fiyata bulabilirsiniz.

Eğer yok efendim ben doğal şeyler yemek içmek istiyorum derseniz de, marul, incir ve sütü tavsiye ederim. Bu yiyecek-içeceklerin de çok faydası oldu tabi. Marul yiyip süt vermek yukarıda anlattığım felsefemi yeterince açıklıyor sanırım:)

Çaylara gelecek olursak da melisa çayı dinlendirici özelliği olduğu için, ayrıca rezene çayı da gaz alıcı bir çay olduğundan tavsiye edilir. Tabi bu çayları ambalajlı değil de doğada olduğu gibi tüketirseniz daha iyi olur sanırım. Tercih sizin yine de.

Bu sıralar hayat uyku, süt, gaz döngüsünden ibaret bizim için. Bu sıralar bu döngüden dolayı biraz bunalımdaydım ama yakın zamanda çocuk sahibi olan arkadaşlarımın da bu sorunları yaşadığını ve 1 ay sonra düzene girdiğini söylediklerinden beri rahatladım neyse ki. Yoksa böyle ömür geçer mi diye arabeske bağlamıştım iyice son zamanlarda.

Bu satırları yazarken bile bir yanımda koca bir marul, bir yanımda incirler, bir de milkplus var. Bunları yiyip süte çevirmem lazım. Çok işim var yani anlayacağınız. Hadi bana müsade:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder