Yılbaşı Çekilişine buyrun siz de katılın efeniimm:)



Bu sıralar yeni yeni blog dünyasına girmeye başladım. Şimdiye kadar sürekli dışarda gezince insan pek fırsat bulamıyor bilgisayar başında oturup blog incelemeye ama ne güzel bi dünyaymış aslında:)
İşte böyle bir gezinme sırasında karşılaştım Gülşah Önen'in sayfasıyla. Bir de ne göreyim bir yılbaşı çekilişi varmıışşşş....Eh ben de bi katılıyım dedim Hadi bana bol şanslar..

Buyrun bakalım bir de siz gözatın derim ben:)

http://www.gulsahonen.com/2014/12/yilbasi-hediye-cekilisim.html

3 yorum:

  1. bolll şans dilerim iadeyi ziyarete geldim :) takibede alıcaktım ama blogunda izleyiciler kısmı goremedim yoksa da eklemeni siddetle tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Gülşah Hanım:)
      Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, kusura bakmayın ben uzun zamandır bloga bakamadım yeni gördüm mesajınızı gecikmeden dolayı özür dilerim:)
      İzleyici kısmını kaldırmıştım bir zamanlar facebook dan beğeni etiketi eklemiştim. Sonra ekleyemedim eğer size uygunsa facebooktan takip edebilirsiniz. Ordan da farklı paylaşımlarda bulunuyorum zaman zaman.
      Çok teşekkürler ilginiz için, sevgiler:) Yine bekleriz hep bekleriz:)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil