Evde bebek beklerken sadece beklemekle kalmayın!

Kalk, kalk, oturma öyle. Bu güzel vakitlerin tadını çıkart hadi bakalım... kitap okumak, alışveriş yapmak, gezmek dolaşmak bir yere kadar dimi. Bunların dışında evde vakit geçirmek gerçekten zor. İşten ayrıldığım bu süreçte 24kitchen tv kanalı bana çok yardımcı oldu vallahi. Bir sürü yemek ve pasta denemeleri yaptım. Ne de olsa anne olmaya hazırlık bir yerde bunlar da. Zamanla elim daha yatkın olmaya başladı ve kendi doğaçlama çalışmalarım bile oldu 2 haftanın sonunda.. Bu konuda gelişme gösterdiğimi kayınvalidemden “aferin” alarak ispatlamış oldum.. hehe..Eve misafirler davet edip onlarla bu doğaçlama çalışmalarımı paylaşmak acayip zevkliydi doğrusu. Yorulmaya değiyor. Enerji dalgalanmaları yaşanan bu dönemde eğer enerjik bir gününüzdeyseniz şiddetle tavsiye edilir mutfak işleri. Mutfak uğraşlarından arta kalan vakitlerimden birinde de gelecek minik misafirimiz ve onun kankaları için minik oyuncaklar da hazırladım. Adı “HAYKUŞ” Haykuş’un gözlerine bakınca bana Hayko Cepkin’i hatırlattığı için “senin adın Haykuş” olsun dedim. Henüz 2 aylık hamileyken ailecek gittiğimiz ilk konserdi Hayko Cepkin, kendisine ailecek hayranız yani. Aşağıda bir fotoğrafını ekliyorum, beğenirseniz size de seve seve yaparım: )

OĞLUMUN İLK OYUNCAĞI..HAYKUŞ!


4 yorum:

  1. Aaa süpermiş.. benim hiç böyle yeteneklerim yok :/ haykuşu çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Yaa gerçekten beğendiyseniz ben hemen bi tane daha hazırlayıp size gönderirim ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkürler, düşünmen yeter :)

      Sil
    2. İlk fırsatta elime iğne iplik alır almaz yaparım:) (işallah tabi bizim baykuş rahat bırakırsa:))

      Sil